Лабораторія «Науково-дослідний навчальний центр діагностики хвороб тварин» Інституту ветеринарної медицини Національної академії аграрних наук України акредитована відповідно до вимог стандарту ISO / IEC 17025: 2017 Національним акредитаційним агентством України (НААУ). Головною метою акредитації лабораторії за ISO/IEC 17025:2005 є міжнародне визнання результатів досліджень.
Основними цілями керівництва і кожного працівника лабораторії є:
- результативне та ефективне встановлення і задоволення потреб та очікувань наших замовників та інших зацікавлених сторін (працівників інституту, постачальників, суспільства) для досягнення конкурентної переваги;
- відповідність діяльності вимогам міжнародних та національних стандартів;
- досягнення, підтримування та поліпшення загальних показників діяльності інституту та його спроможностей;
- забезпечення безпеки суспільства завдяки високому рівню достовірності результатів випробувань;
- зниження витрат завдяки використанню засобів попередження виникнення невідповідностей;
- постійне вдосконалення професійної майстерності персоналу;
- міжнародне визнання результатів наших випробувань.
Наша Політика якості відповідає вимогам стандарту ISO/IEC 17025:2005 (далі – Стандарт). Її основні положення наведені нижче:
- ми забезпечуємо достовірну інформацію про якість і безпеку досліджуваної нами сировини;
- ми здатні продемонструвати достовірність наших результатів випробувань на будь-якому рівні;
- ми дотримуємося сталої професійної практики відповідно до технічних вимог та вимог до управління Стандарту і підтримуємо високу якість випробувань у процесі обслуговування замовників;
- ми прагнемо до максимального задоволення інтересів замовників і підтримки їх довіри, безпристрасні при проведенні випробувань і забезпечуємо конфіденційність інформації щодо виконуваних робіт;
- при наданні послуг, описаних в розділі 1 Керівництва з якості, використовуються лише визнані на міжнародному й національному рівнях методи випробувань, атестовані методики вимірювань, калібровані й повірені засоби вимірювання. Це гарантує впевненість у достовірності наших результатів випробувань;
- ми приділяємо гідну увагу технічній оснащеності й компетентності персоналу, своєчасному виявленню будь-яких відхилень від вимог Стандарту та системи управління якістю, вибору найбільш ефективних шляхів їх усунення;
- ми ретельно плануємо моніторинг якості виконуваних робіт, знаючи, що запобігання помилок має перевагу перед їх усуненням;
- ми зобов’язуємо кожного співробітника, задіяного у проведенні випробувань, ознайомитися з політикою якості, документацією системи управління якості та дотримуватися в своїй діяльності встановленої політики та процедур;
- наші принципи з якості відображені в діючій документації. Вони доведені до відома всього персоналу лабораторії й обов’язкові для вивчення, впровадження та удосконалення;
- керівництво Інституту ветеринарної медицини НААН, в особі директора, зобов’язується дотримуватись вимог Стандарту та безперервно поліпшувати результативність системи управління якістю.
Впровадження системи управління якості і підтримка даної її Політики, затвердженої директором ІВМ НААН, здійснюється шляхом суворого дотримання положень Керівництва з якості і відповідної документації.
Відповідальність за втілення політики якості в практику роботи ІВМ покладається на директора інституту.
Загальні цілі переглядаються під час перевірок керівництва.
Вище керівництво інституту в змозі надати докази виконання зобов’язань щодо розробляння і впровадження системи управління якості у вигляді результатів зовнішніх і внутрішніх аудитів та діючих атестатів акредитації. Доказами поліпшення результативності системи управління якості є розроблені співробітниками лабораторії проекти щодо поліпшення, а також результати виконання рекомендацій з поліпшення, поданих під час внутрішніх аудитів.
Керівництво ІВМ довело до відома співробітників лабораторії важливість виконання вимог замовника, так само як і вимог, встановлених законодавством, та нормативних вимог. У випадку, якщо вимоги замовника суперечать вимогам, встановлених законодавством та нормативними документами, останні є вирішальними при прийнятті рішень.
Система управління якістю ІВМ знаходиться під контролем, що здійснюється за допомогою системи внутрішніх аудитів, при участі персоналу, кваліфікованого відповідним чином, і незалежного від виду діяльності, яка піддається аудиту, системи зовнішніх оцінок, системи розгляду скарг, а також перевірок керівництва.
Керівництво ІВМ забезпечує підтримування цілісності системи управління при плануванні та впровадженні змін до системи управління якістю шляхом залучення до обговорення пов’язаних питань усіх зацікавлених співробітників лабораторії, за обов’язкової присутності менеджера з якості.